15/4

Heej !

Igår efter skolan träffade jag Cornelia och Erika . Vi åkte till stan och Erika köpte ett par skor :D Sen så åkte vi till Aspuddsparken och kollade på alla djur. Sen var vi hos Cornelia. Där hjälpte jag cornelia lite med hur man fixar sin blogg, Om ni vill se hur resultate blev så är henne bloggadress valentins.blogg.se.

Idag har dte inte hänt så jätte mycket . Har blivit utskälld av Christian och så tog han min mobil fast jag fick tillbaka den sen. Sen så hade vi gympa , styrke tränning och jag lärde mgi äntligen hur man gör armhävningar tihi

Ikväll börjar Desperate Housewives ! Gud vad jag har längtat . Madde som har sett några avsmitt säger att dte är jätte bra , bästa säsongen ! Så ikväll klockan 20.00 sitter jag bänkad framför teven.


Vet ni något annat som gör mig väldigt glad ? Vädret ! Äntligen har vintern försvunnit nästan helt och våren börjar komma. Längtar till dagar då man kan gå i shorts ett linne och ballerina skor och ett par snygga solglasögon (vilket jag måste köpa) och känna solen steka ens rygg. Nej nu börjar jag längta efter sommaren igen !

Aja nu pratar jag i telefon så jag kan inte skriva mer.
Ha det bra !
Ciao !

Kommentarer
Postat av: Cornelia

GRATTIS INEZ! du vet hur man gör amrhävningar XD klarade du 1 ? hihi :) åhh, jag vill också ha sommar :/ jag tror jag vet vem du pratade med :D hihi sötinez ! :)

2008-04-15 @ 17:02:37
URL: http://valentins.blogg.se
Postat av: inez

hihi jag klatrade nog fyra tror jag :D haha jg tror att du tror rätt ;)

2008-04-16 @ 18:23:42
URL: http://inezg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0