16/4

Heej !

Idag har det varit en bra dag :D På lunchen hade vi mattävling. Den gick ut på att se vem som åt flest portioner.  Jag ställde självklart upp :D De som var med var jag , olivia , victoria , amanda , cissi och vera. Först ledde jag och Olivia , båda åt snabbt så att vi kund äta fler protioner . Men på Olivias tredje protion gav hon upp . Nästa som gav upp var Amanda. Hon åt tre portioner tror jag . När alla vi andra var på våran fjärde portion stängde de maten . Men jag ville vekrligen vinna så jag såg till at få en femte protion . Så jag tvingade mig själv att äta upp den . Så jag VANN :D Men sen när jag ställde mig upp kände jag hur illa jag mådde . Så Amanda och Victoria hjälpte mig till vilorummet där jag låg och vilade i 45 minuter så att jag missade spanska oups

Efter skolan stannade jag , olvia , amanda w , amanda k , cissi och angelica kvar i skolan. Cissi oach angelica gick efter tre kvart men vi andra stannade kvar och typ satte på mikrofornerna i musikrummet och sjöng tillfullt med låtar hahha gud va kul det var ! Sen gick jag och Amanda W till vippan och gungade på en jätte rolig gunga i typ en kvart innan våra bussar gick hihi det är skönt att vara lite barnslig ibland , är det någon som håller med mig ? :)

Tänkte skriva en liten text till Amanda Wallander , jag vill bara tacka dig för att du har kommit in i mitt liv . Vi började lära känna varandra i sjuan . Vi var surfingbrudae tillsammans på annorlunda dagen det var nog då jag vekrligen började lära känna dig. Sen efter att vi va på Rihanna konsren har vi blivit ännu tajtare . Du är alltid så rolig och du får mig att känna mig behövd och glad . Tack för att du kom in i mitt liv Amanda Wallander <3

Det var allt fårn mig
Ha det bra
Ciao !

Kommentarer
Postat av: Cornelia

hahaha inez, såklart du vann tävlingen, du är ju fan hungrig 24/7 :D synd att du inte kunde sova hos mig on friday :/

2008-04-16 @ 22:19:45
URL: http://valentins.blogg.se
Postat av: Amanda W

Gud vad gullig du är inez gara, jag är glad att du kommit in i mitt liv :)

2008-04-16 @ 23:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0