17/4

Heej !

Idag började dagen med att jag , cissi och miriam skulle stå i köket . Fast först på morognen skulle vi stå i cafét hahha vilket skämt . Det gick inte särksilt bra , dte var en kille som skulle batal 25 kr han gav en hundralapp och fick tillbaks hundra kr i 20-lappar av mig :S men mattanterna såg att han gick runt o visade att han hade fått tillbaks mer  så han fick ge tillbaks . Men sen när vi ksulle rönka pengarna var det 5 kr som fatades , som tur va hade jag en 20-lapp i fickan som jag la till så att mattanterna inte märkte att vi hade slarvat . Men sen gick allt bättre. Vi fick lsuta en och en halvtimem senare än alla andra så därför får vi sluta vid lunch imorgon :D Det var dte här som avgör ifall vi får servera på niornas bal så jag håller tummarna för att vi får det .

Snart kommer mamma och jacqueline hem och då ska vi ha hemma spa :D haha myysigt . SKa passa på att färga håret då så att jag får dte gjort någon gång haha

Ha det bra
Ciao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0