18/4

Shoo !

Tänkte börja med att säga att jag fick högsta betyg i köket :D blev så himla glad !

Idag slutade jag vid lunch . Jag åkte hem till Olivia . Vi hade jätte kul , som gammla tider när vi var som tajtas , saknar de tiderna <33 Vi började på en ny film också :D haha Sen skulle jag träffa Cornelius . Först köpte vi glass och gick runt lite i aspuddsparken haha . Sen så gick vi hem till Cornelius och hon häjlpte mig med min blogg . Det tog över tre timmar för oss att få dne klar , så vad tycker ni om den ? :D haha Jag tycker dne är jätte fin ! Sen så åt vi och kollade på talang och nu är jag hemma .

Imorogn ska jag till amanda och vi och några fler ska ha en liten myskväll , jätte mysigt :D

Aja nu ska jag gå
Ha dte bra !
Ciao !

GRATTIS MADDE PÅ BYXMYNDIGHETSDAGEN !

Kommentarer
Postat av: amanda

Tycker bloggen blev snygg =D
Ha en bra helg !

2008-04-18 @ 22:22:48
URL: http://jamanda.blogg.se
Postat av: Cornelia

jag tycker din blogg blev jättefin! haha ^^
vi får ses snart igen inusia ^^

2008-04-18 @ 23:50:41
URL: http://valentins.blogg.se
Postat av: Erika

JÄTTESNYGG :D

2008-04-19 @ 20:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0