19/4

God Morgon  !:P

Vaknade halv åtta imorse :S drömde en jätte konstig dröm att jag vaknade halv sex på eftermiddan och jag skulle ju ha mött amanda klockan tolv så jag fick panik . Sen så fick jag ett sms av amand att hon vra på akuten och att jag ksulle fixa myskvällen själv :S och då var dte ju en kvart kvar tills allt skulle vara klart .. haha konstig dröm

Ska åka om typ en timme nu . Det var länge sen jag la in en bild på dagens outfit så jag gör det nu 

image59
Tröja har jag fått av madde
Kjol lindex
Leggings lindex

haha nu låter det som om jag handlar på lindex , men det gör jag bara ifall jag e pank för då betalar mamma haha ;)

Sen det här tänkte jag ha på mig ikväll
image60
Kofta gina tricot
Halternecklinne H&M


Det var allt från mig för stunden , ska försöka skriva ett inlägg lite senare får se ifall jag hinner

Ha det bra !
Ciao


Mjukisbyxor H&M


Kommentarer
Postat av: Jasmine

Godmorgon, sovit gott? :)
Ha det bra :)

2008-04-19 @ 10:39:19
URL: http://assmine.blogg.se/
Postat av: Cornelia

hahah, inez handlar påå liiindex *skriker* hahaha, sötnöt :)

2008-04-19 @ 10:50:34
URL: http://valentins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0