20/4

Heej !
Jag är jätteglad , det är ju jätte varmt ute idag :D
Stog precis ute med bara pyjamaströja(amandas) och trosor och jag frös inte ett dugg ! Nu kanske sommaren äntligen kommer ! wohoo

Jag och Amanda har precis gått upp . Vi blev väkta av store Ben som hoppade på oss , och han är en sån här stoor hund ni vet hahahah Tjejkvällen blev lyckad , vi hade jätteeee kul ! Haha olivia somnade vid tolv medans vi andra gjorde en koreografi till spice girls låt wannabe hahhhaa vi kallar oss "Spice girls-girls" hahha Olivia gick hem vid halv ett och angelica och cissi vid ett , vi skjusade hem cissi . Sen så gick jag och amanda ut med hunadran när klokcan var två på natten , haha men vi behövde inte vara rädda att bli våldtagna eller nått, vi hade ju Ben med oss . Vi somnade vid halv fyra .

Imorse blev vi som sagt väckta av Ben . Nu sitter vi här med en godisskål (vi köpte 1,5 kg godis så dte blev liite över) . Vi har tänkt gå ut med hundarna och sen ska vi ha picknik på amandas gård , det är ju såå varmt ! ÄNTLIGEN !

Aja nu ska jag gå
Ha det bra
Ciao !

Kommentarer
Postat av: amanda w

såå himla kul alltså!! :D:D. am and iz :P

2008-04-20 @ 23:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0