21/4

Heej !

Idag har dte varit en riktigt bra dag ! På förmiddan hade jag spanska , det var jättee tråkigt . Sen på lunchen körde vi saninngens ögonblick hahha :P Efter lunch satte vi utanför skolan i dte fina vädret och schtekade haha . Vera , Victoria och Amanda "sprang" till centrum och köpte glass åt oss andra . Jätte mysigt . Sen satt vi där ute helaa eftermiddan och slappade och pluggade :) Hoppas dte blir samma väder hela veckan så att jag kanske kommer börja få lite färg ;)

Tänkte lägga in bilder på dagens outfit men det är något konstigt så dte går inte att ladda upp bilder till datan ..
Den här veckan har jag , natta och olivia bestämt oss för att vara pluggisar haha vi bejöver nog vara dte lite då och då så att vi kommer ikapp ;) haha

Aja nu ska jag i alla fall plugga
Ha det bra
Ciao !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var asvarmt! hihi. jag har också startat blogg nu! kommentera!

2008-04-21 @ 19:58:11
URL: http://amwa.blogg.se
Postat av: väära

shuue! amandas frågor sög+ att vi visst SPRANG till centrum! du ska va glad att du fick din laktitspuck överhuvudtaget du lille inez! ;D

2008-04-22 @ 18:52:55
URL: http://vezi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0