24/4

Shoo :P

Har inte skrivit på några dagar . I tisdags hade vi gympa på förmiddan, då hade vi innebandy . Haha jag och natta ägde alla ! Haha vi såg till så att vi hamnade i samma lag och sen jagade vi kulor . haha "Passa kulan Natta !" hahha har nog aldirg skrattat så mycket på en gympa lektion . Haha och våran måltjäst  (vete fan hur dte stavas) var bäst , vi ställde oss över våra klubbor och sjöng samtidgt som vi garvade "ONT DET GÖR ONT !" hahha . Vi kom på fjärde plats och var jätte nöjda för det , inga dåliga förlorare här inte :P  vill ni veta en hemlis? Vi gjorde så att de andra vann med flit , så att det inte skulle gå och ta självmord sen tihi (a) Efter skolan åkte jag olivia och natta till schtan haha älskar att säga schtan istället för stan haha . Vi gick mest runt där och fikade lite på 7eleven . Sen åkte jag och olivia hem till olivia och gjord eklart våran film . Ni kan se resultatet i mitt album på pa ;)

Igår hade vi öppet hus efter skolan . Jag fick som uppdrag att stå i cafét med några anrda . Jag och Natta fick bli chefer över cafét så dte var vi som betsämde haha ;) men det gick faktiskt ganska bra vi fick in 4000 sammanlagt tror jag :P juste erika och basse kom också ;D

Idag har det inte varit en lika bra dag som de andra . Vi betsämde hur vi skulle sova i falun och dte blev lite annorlinda än vad jag trodde.. aja det blir alltid konstigt men dte vrukar lösa sig . Sen ska jag träffa elin ;D haha

JAG ÄLSKAR DET HÄR VÄDRET !


Ha det bra
Ciao !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0