25/4

Heej !

Är hemma hos pappa :) Har typ varit ute hela dagen så himla sköönt ute i solen ! Men kommer få hemmejl för att jag satt ute och pluggade istället för inne ! Fast jag gjordde mer än vad jag har gjort sen påsklovet ! Så jag fattar inte varför Christian ska mejla hem och skit ! Och så fick vi veta vad vi fick på NO provet , det som jag tyckte dte gfick så bra på . Jag fick bara G :/ åh.. jag fattar inte vad jag ska göra för att dte ska bli bra . Måste man vara ett underbarn för att få MVG ? Aja jag får väll bli en sån som delar ut Punkt.Se eller något .. eller så kan jag söka till talan och vinna en miljon , fast jag har ju ingen talang :P

Aja efter skolan åkte jag madde och olivia till hornstull . Jag köpte en Kaffe Cooler som jag fyllde på fem gånger xD hahha . Sen så åkte vi till axelsberg och snackade lite bara , som gammla tider :) haha sen så åkte jag hem till pappa.

Imorgon ska jag och madde nog gå till veras konfirmatin :) det ska bli kul att se vera sjunga och dte kommer säkert gå jätta bra . Önskar vera lycka till :)

Ha det bra
Ciao !

Kommentarer
Postat av: vera

hhahha ja synd att ni inte kom bara! jag ver fett bra så ni missade ngt sort! XD

2008-04-26 @ 17:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0