27/4

Heej !

Har precis varit ute med pappa , jacquie och alexander hahha vi spleade fotboll xD jag och jacquie mot pappa o alexanfder , pappa o alexander vann med 7-1 tror jag :P hahha men jag hade faktiskt inga bra skor.. (a) Helgen har varit ganska seg , har mest tagit dte lugnt . Måste läsa två böcker innan terminen är slut så jag har läst en hel bok nu i helgen (Linda Rosings bok "Sanningens Ögonblick") och börjat på den andra (Gossip Girl) . Sen måste jag skriva två bok recensioner och skriva en hel bok och få MVG på den ! Och dte är bara i svenskan. I Engelskan måste jag göra tre steg , men jag kommer få hjälp av Monica, min engelska lärare, och i matte har jag också tre steg kvar. Och allt dte här måste vara klart innan vecka 19 för vecka 20 åker vi till Falun ... jag börjar nog bli lite stressad :P Aja skit samma vi får se hur dte går . Har börjat fundera på att byta basgrupp eftersom Christrian pushar inte mig han får bara mig att känna mig dålig och då gör jag ju inget ! Aja nu ska jag nog ta och plugga ...

Ha dte bra
Ciao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0