29/4

Heej !

Jag tänkte börja med att skriva om gårdagen. Först verkade det som om dte skulle bli en riktig dålig måndag eftersom christian sa att jag var tvungen att sitta kvar i skolan till halv fem !!! Man bah hallå ? Så dålig är jag INTE ! De som måste sitta kvar är ju de som typ har IG i många ämnen , jag har inte ig i ett ända ämne ! I alla fall så satt jag kvar men jag lyckades övertala christian så att jag fick gå en kvart för tidigt , yee haha. Så då åkte jag och elin till skärholmen . Jag på jakt efter ett par solglasögon och elin på jakt efetr leggins. Elin hittade leggins men jag hittade inga solglasögon , men vi hade kul ändå (a) Haha vi hade typ sommartema så skulle vi hitta kläder som passde till det ;D Haha och när vi var på MQ lekte vi överklass haha "Assåå jag har min pappas creditkort så jag behöver inte tänka på vad jag köper!" hahhah . Sen när jag kom hem fick jag veta att jag skulle åka till mormor och morfar idag . Först hade jag ingen lust alls , vet inte varför pallade bara inte . Sen så fick jag en DVDspelare till min teve. "Nu vill du väll åka till mormor och morfar?" sa mamma. Haha jag bah "Okeej". Haha jag vet att jag är lättköpt okej ! hahha

          
Överklass ;)                                                                                   Sommar ;)

Idag har jag som sagt varit hos mormor och morfar. Har pluggat eftersom vi hade hemstudiedag och så har jag solat i över fyra timmar utan solskydd ås nu e jag helt jävla röd :P mitt mål var att bli BRUN inte RÖD !! Aja..

Ha det bra !
Ciao

Kommentarer
Postat av: Melinda

Hej! Sugen på en ny header kanske? Just nu har jag en tävling i min blogg där du kan vinna en. Du kan välja mellan 2 olika! Ta gärna en titt, och om du är intresserad, hör av dig med en liten kommentar! =)

2008-04-29 @ 19:03:56
URL: http://pindilusen.blogg.se
Postat av: honeeliin

haha älskar dej, alltid samma sak, vi börjar ses mer o mer och fr varje gång så har vi roligt :D vi kommer känna varandra livet ut, det vet jag och jag kommer älska dej tills det tar slut.

2008-04-29 @ 19:59:04
URL: http://honeeliin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0