Bra-storasyster-helg

Hej !
Jag har kommit på att jag inte har varit någon bra storasyster på sistone. Jag har varit självisk , sur och bara träffat kompisar hela tiden. Så jag har knappt hunnit vara med min lillasyster jacquie eller min lillebror alex . Men den här helgen hade jag bestämt mig för att vara en bra storasyster och umgås så mycket som möjligt med mina småsyskon och inte vara så sur.

Först idag så gick jag ut klokcan elva på förmiddan ,med både alexander och jacqueline . Och istället för att klaga och bara vilja gå hem hela tiden gick jag till två olika lekplatser som låg långt ifrån varandra och istället för att bara sitta på en bänk och smsa så lekte jag med alexander :D Sen så gick vi och hyrde en film , jag ville hyra step up men jacqueline ville hyra hairspray vilken jag redan hade sett men jag gick med på att hyra dne i alla fall .

Så vi gick hem och tittade på filmen. Medans vi tittade somnade alexander . När han vaknade försökte jag lära honom spela trummor på hans trummsätt som han fick av mig och jacquie i julklapp , ni vet en såndär som finns på BR :) Sen sjöng jag sing star med jacquie .

Resten av dagen har jag lekt med alexander och chillat med jacquie så jag är väldigt nöjd med mig själv :D Och vi har inte bråkat en enda gång . Så nu kan jag sova med ett bra samvete hahha

Det var allt från mig
Ha dte bra
Ciao !

Kommentarer
Postat av: Cornelia

hahaha inez vad söt du är :D

2008-04-13 @ 00:05:03
URL: http://valentins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0