hos amanda

Heej ! nu är jag hos amanda och hennes hundar :D
Haha vi har ätit mat samtidigt som vi har skrivit matlista hahhaha fattar ni ? ;D Sen så har vi varit ute med hundarna . Jag kände mig jätte cool där jag gick med lilla Vilda och hennes koppel matchade mina röda högklackade skor haha så jag lekte paris hilton och så försökte jag lära Vilda gå catwalk fats gav snabbt upp :P hahha 

Nu ska vi snart ut och leka med hunden Elvis , den lydigaste (a) Amanda sitter här och säger att jag ska skriva att Elvis är bara hennes , så nu har jag skrivit det ;) tummen upp för mig haha ;) Sen ska vi handla mat massooor med maat :D haha

Läste precis Corusias blogg och blev påmind om att jag är skyldig henne 13.50 för lakrispucken (du bjuder va ? ;D )

Aja nu måste jag gå
Ha det bra
Ciao !

Kommentarer
Postat av: Cornelia

har du nån bild på vovvarna ? :D :D

2008-04-19 @ 18:57:33
URL: http://valentins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0