Länge sen..

Heej , nu vardet ett tag sen jag skrev och dte har hänt massor..

Jag pallar inte skriva om allt så jag an ju böja me det som ände igår i skolan. Det var värsta bråket. Vet inte vad jag ska skriva förrutom att ajg blev väldgt sårad och utskämd :/ Aja som tur är har jag fantastiska kompisar som har stöttat mig och fått mig att inte må så dåligt som jag hade gjort annars. Idag känns dte i ala fall bättre. Fast det blir inte kul att komma till skolan och känna alla blickar och dte hela blir inte bättre utav att det är en liten skola..

Aja idag har vi vart lediga på dagen efetrsomdet är öppet hus på kvällen som vi måste vara på. Elin ska fja med och se hur dte är i KS haha :P Vil verkligeninte gå till skolan , men det skulle vara konstigare att inte komma..

Lägger in bild på min outfit lite senare , krde på lite 80-insprirerat idag  :)

Ha det bra 
Ciao !
 

Kommentarer
Postat av: Cornelia

jag var också i KS ^^ feeett kul ju, fast den där sura läraren sa till typ tre gånger (a)
älskar dig inez

2008-04-11 @ 19:46:16
URL: http://valentins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0