Alla <3- dag

Idag är dte all hjärtans dag

tänkte därför skirva lite om alla de som gör mitt liv värt att leva

Olivia: För ett tag sen var vi som tajtas , nu är vi inte lika tajta. Jag vte inte varför men du betyder fortfarande lika mycket för mig. Du har hjälpt mig när det har varit som jobbigast och dte är alltid så kul med dig. Jag hoppas att vi kommer vara vänner för livet <3

Madde: Du var min första kompis på dagis och du har alltid varit some n storasyster för mig , den som vet allting och har varit med om dte mesta så att jag kan fråga dig och det är så himla kul att reta ypp dig haha ;) <3

Elin: Vi har varit bästisar i typ 10 år nu. Haha så jävla många minnen , som på sexårs t ex när du kissade på dig och jag låg under idg hahha :P eller i sommras då var vi tsm nästan varje dag. Haha vi hade så jävla kul ! Jag älskar dig min mupp <3

Amanda: Vi har känt varandra sen den dagen jag föddes , längre egentligen. Våra föräldrar var som släkt förrut. Men nu har de lsutat trffas lika ofta men ud och jag håller fotfarand eihop ;) kanske inte ås mycket men vi båda vet att vi finns där för varandra ifall vi behöver. Eller jag hoppas i alla fal att du vet det. Koham cie Amanda Krawiec <3

Cissi:  Haha Cissi i sjuan var jag rädd för dig typ haha men nu är det inte såhahha. Vi skrattar typ alltid tsm och vi kan hitta på de konstigaste sakerna hahha :P

TM: Granvik var några av d ebästa dagarna i mitt liv. Ni höjde mitt ego och jag mådde så jävla bra där och det var tack avre er. När jag kom hem så var det som att komma tillbaks till verkligehten. Nu har jag mer kontakt med vissa av er än med vissa andra , men det är så svårt att hitta dagar då alla kan träffas. Älskar er ErikaCorneliaElinSteffiMajaKalleLina <3

Amanda w: Du har så himla rolig humpr haha komemr du ihåg när vi var surfingbrudar på annorlunda dagen? :P haha och nu ska jag verkligen försöka fixa så att vi kan gå på konseren. Amanda Wallander är en unik perosn <3

Tack för att ni finns tjejer !
Ps. GRATTIS ALEXANDRA D.S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0