Freedag!

Äntligen fredag!

Den här veckan har jag varit helt seg, så himla trött. Ska passa på att sova ut nu i helgen. Idag så hände väll inte så jätte mycket, en helt vanlig fredag. Är hos pappa nu, haha Alex är jätte bra på att prata nu, eller i alla fall på polska nu är det bara svenska kvar haha :P

Juste, jag har börjat tveka på hr jag ska göra med Rihanna konseren. Nu vill jag gå, men jag har ju inga pengar bara för att några idioter snodda mitt busskort! fast jag har fått ett nytt nu, men jag har bara 200 kr kvar för februari och det är bara första dagen. Jag fick ju min månadspeng i förväg, inte så smart.

I helgen har jag inte så mycket planerat.. Ska kanske göra nått med Olivia på söndag men annars vet jag inte. Så om någon vill hitta på något är dte bara att skicka sms eller ring :D

Ciao

Kommentarer
Postat av: Amanda

GÅ PÅ KONSERTEN! Jag kan hjälpa dig samla ihop pengarna:P
puss

2008-02-01 @ 16:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0