Kungsberget

Hanna aldrig skriva någo inlägg om kungsberget igår men dte var jätte kul ! Haha det hände massor , jag körd ein i madde två gånger och amanda körd ein i henne en gån , jag fastnade med västen i ankarliften och drogs med en bit , madde råkade ta sönder veras stav , vera vurpade så att hennes knä kom ur led så att vi andra fick fixa en skoter men hon o victoria åkte ändå ner de använde skidorna som pulka :P åh juste , jag o cissi tjafsade med pluggisarna framför oss hela bussresan till kungsberget så att de fick byta buss på tillbaka vägen haha giirl power ;) Det var vekrligen jätte kul ! Lägger in lite fler bilder senare när erika har skickat de ;)

Kommentarer
Postat av: vera

kungsberget va frovt kul och mitt knä va bara stukat;D

2008-02-14 @ 14:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0