Kväll

Hej !
Har precis tittat på gossip girl , serien blir bara bättr och bättre :D imorgon måste jag gå upp 05.15 :S fattar inte hur jag ska orka och jag har fortfarande ont i halsen , inte lika mycket men nästan. Juste jag har ju inte skrivit om hur dt gick med linserna. Det gick väll ganska bra förrutom att jag hatar när folk håller på med mina ögon och så hade de inte min styra på linser så de ska beställa till nästa vecka och då ska de även visa hur jag tar hand om linser typ. Måste bara tacka optikern Ove för att han hade tålamod när jag är ett hopplöstfall när dte gäller ögon , jag kunde inte sitta still när han sa åt mig , så fort han pillade på mina ögon kom dt tårar och så så ville jag inte gå ut med de där provglasögonen. Aja vill bara tacka Optikern Ove för hans tålamod ;)
Nu ska jag snart gå och lägga mig tror jag.. får se gur dte blir.

God natt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0