Lördag

Äntligen Lördag !
Har precis kommit hem från konfirmationen. Vaknade typ 8.30 för attt hinna. På konfirmationen var dte väll som vanligt. Sen efter åkte jag, amanda och nina pendeltåg hem. Sen när vi var i Älvsjö så ringde mamma och sa att jag skulle åka tillbaks till stuvsta och ta bussen till mormor och morfar, så jag gjorde det.
Ikväll kommer kanske manda och nina till mig så ska vi kolla på¨melodifestivalen, kul kul. :)

Juste, behöver hjälp med att hitta något bra helgon, för till nästa konfrimation ska jag ha skrivit lite om ett helgonvars namn jag vill lägga till i mitt namn :) alla verkar ju redan ha bestämt sig, jag har helt glömt bort att jag kan lägga till ett namn ! Så om någon har något bra förslag är det bara att säga till  ;)


Ha det bra
Ciao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0