Onsdag

Allåå !

Har inte skrivit på länge, men nu ska jag slänga in ett inlägg. Idag har dte hänr ganska mycket.. I dag i horoskopet stog det att mian vänner skulle förstå att dte är mig de vill vara med och att jag kommer känna mig älskad, vet inte riktigt ifall dte stämde, kände mig inte direkt oälskad så jag vet inte :P På lunchen gick jag erika och angelica och köpte en kladdkaka som vi åt på skolans toaletter, haha tjockisbarn i know ;) Sen efter skolan åkte jag och erika till optikern för att fixa mina linser haha vilket skämt :P det tog nästan en halvtimme att sätta in första linse, den andra gick bättre. Men erika årkade inte vänta så hon och olivia tittade runt lite. När jag var klar ringde jag olivia, men då fick jag veta att de hade träffat malin och att malin och eirka var påväg till mig för att eirka hade fått en allergi attack ! Sist hon fick dte var på min fest och då var hon nära på att dö så jag fick panik ! Men dte gick bra, erika tog några tabletter och medans vi väntade på bussen gick dte över.

Nu sitter jag här hos mormor och morfar med mina fantastiska linse roch njuter av livet utan glasses haha :P aja imorgon blir dte kanske akon, får se

Ha det bra!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0