Onsdag

Hej !
Först och främst måste jag bara berätta att jag ska FÅ LINSER NÄSTA EVCKA !!
Jag är såå glad. Hatar verkligen mina glasögon !

Idag.. hm.. vad har hänt idag? Juste haha jag och några till limmade fast en tia med nagellim. Haha så alla som gick förbi försökte ta upp den haha. Det var jätte kul haha särskilt när vissa typ verkligen försökte ta upp den haha. Men sen så kom problemet, vi fick inte bort den vi heller ! Och jag behöver min tia xD. Men tillsist fick cissi bort den, fast lite av golvet följde med haha.

Efter skolan stanade jag, erika och några till kvar i skolan. Jag och Erika köpte chokolatte (en blandning av choklad och kaffe) och en varsin semla som vi åt. Sen så lekte vi lite på photoshop haha. 

Nu är dte bara en vecka kvar till Kungsberget. Visst är det synd att vissa inte ska följa med, men ändå så är dte skönt att vi inte blir så jätte många.

Det var allt från mig

Ha det bra
´Ciao !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0