Shit vilka dagar !

Har inte hunnit skriva spå mycket , men det har hänt så jävla mycket sne jag skrev sist !

Det blev ingen konser , vi hamande på akuten istället

Ska kanske ta dte fårn början.. Jag Kaller och Cornelia kom till Munchenbryggeriet ganska sent. Vi ställde oss i kön där det redan var kaos. Men när vi kom in i folkmässan känder jag vekrligen vilket kaos det var. Vi såg några som hade svimmat och efter en stund känner jag att jag inte kan andas så jag går ur kön och sätter mig ner. Sen minns jag inte så mycket mer , men antagligen svimmade jag och fick kramper. När jag vakande fick jag panik , jag grät och när jag såg att jag blödde i huvudet så fick jag ännu mer panik. När säkerhetsvakterna sa att de hade kallat på ambulans och att jag var första ambulansfallet blev jag jätte rädd. Cornelia följde med mig i ambulansen till akuten och Kalle tog bussen. Väll i ambulansen börjar jag lugna ner mig , och när jag kommer till akuten mår jag ganska bra. Int i huvudet och ganska skakig men annars är dte bra. Jag och Cornelia får ett litet rum att vänta i och Kalle kommer efter en stund. Sen kommer mamma. Fi får vänta på akuten i fyra timmar , men med rätt sällskap var det inte så farligt.

Jag vill tacka säkerthestvakten Micke för att ahn hjälpte mig när jag var som räddast , ambulanspesonalen , sjuksköterskorna på Astrid Lindgresn barnsjukhus och såklart ett jätte stort tack till kalle och cornelia för att de var med mig under hela tiden, tack <3

Idag mår jag bra , fick lite ont i huvudet igår kväll när jag kom hem och dte gör fortfarande lite ont. Jag hade varit med Cornelia, Kalle, Erika o Maja. Det var jätte kul ;)
image29

NU är dte i alla fall lov ! Gud vad skönt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0