Tisdag

I skolan hände inte så mycket, kom igång med engelskan :D (nöjd) fast den måste vara klar oom två veckor, får se hur dte går :S

Efter skolan åkte jag till stan och träffade Cornelia, Olivia var också kvar en stund. Sen gick jag och Cornelia till något litet café på H&M och delade på världens största chokladboll. Vi åt faktiskt upp hela :D haha sen så prövade vi sånhär sak som gör att läpparna svullar upp. Det var ganska kul :P

På gina tricot var det jätte stor rea och jätte mycket kostade 29 kr :D tyvär hittade jga inget som jag gillade elelr som satt bra.

Juste,  på tunnelbanstationen köpte jag cola som jag och cornelia sen såg att det var glidmedel på haha :P våra händer stank verkligen glidmedel :P

Ikväll är det Gossip Girl :D Förra avsnittet var jätte bra, hoppas det fortsätter vara lika bra :D

Snart kommer mamma hem, hon har varit och fixat tid till mig hos optikern så snart ska jag få linser yippie :D efter flera års väntan blir det äntliigen av!

Här kommer lite bilder från dagen
image11image12image13image14

Nu ska jag plugga lite så att jag får min bärbara dator någon gång

Ha det bra
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Cornelia

aaah :D hahaha jag har fortfarande inte fått bort lukten från glidmedlet :o hah , usch vad äckligt ! :/ älskar dig inez ,

2008-02-05 @ 18:55:49
Postat av: Inex

haha inte jag heller :P älskar idg meed cornelia

2008-02-06 @ 14:53:33
URL: http://inezg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0