Fredag kväll

Det blev inget speciellt för mig att göra denna fredag kväll. Jag får väll titta på let´s dance och vräka i mig chips haha. Kollade lite på singing bee haha hur komer man på att göra ett sånt program? Men de som är med är ju så jävla sköna haha.

På tisdag börjar Gossip girls, gud vad jag längtar! Har läst en av böckerna och den var jätte bra! Hoppas serien är lika bra, har sakanat att ha en serie att titta på sen OC slutade. Nu kanske jag kan gå vidare med mitt liv haha.

Nu ska jag gå och fortsätta att titta på tv. Är för trött för att göra nått annat. Satt och pluggade till sent igår kväll och gick upp en timme tidigare för att plugga imorse. Skönt att jag får sova ut imorgon iallafall.

Chaio!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0