Hemstudiedag

Heej!
Det går inte så bra med uppgiften

Jag åkte hem från Olivia ganska snabbt för att jag behövde skriva på min dator. Men det går verkligen skit dåligt! Jag fattar inte hur lärarna tänker?! De har ju fan inte ens gått igenom det vi ska göra, bara gett oss några papper och sen tror de att vi ska veta allt själva. Jag tror alla lärare i skolan tror att vi i åttan är några underbarn, seriöst. Fast det är ju helt tvärtom :P Vanessa (våran spanska lärare) tror ju att vi ska kunna ett helt steg på en vecka och sen ha prov på det. Haha till och med de smartaste fick omprov.

I alla fall för att gå tillbaks till uppgiften så fattar jag inte hur jag ska kunna göra en hel MVG uppsats på en dag. Och jag måste ha MVG i hemkunskap så att jag får servera på niornas bal, deras bal kommer säkert vara mycket roligare än våran.
 
Aja nu måste jag verkligen fortsätta plugga! Det känns som om jag aldrig kommer bli klar. Jag måste skriva om varför vissa människor hellre köper en 250 g margarin för 19 kr istället för att köpa en 500 g margarin för 12 kr. Vilken dum människa gör dte liksom? Aja jag får väll försöka komma på något. Ha det bra! Om jag har tid lägger jag kanske in en bild på dagens outfit.

CIAO
Och komentera lite då männsikor ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0