Lördag

Sitter och väntar på att Amanda ska ringa så att jag kan åka till henne. Jag, Amanda och Nina ska baka till konfirmationen imorgon. Idag har dte varit en riktigt seg dag hitills, jag är så himla trött. Vakande lite innan tio, hade velat sova ut lite längre men men jag överlever.

Annars så hatar jag de som snodde mitt busskort! Jag kommer ju ingenstans utan busskort och tunnelbansremsa måste jag betala själv tills mitt nya busskort kommer. Varför ska jag behöva "lida" bara för att några idioter snodde mitt busskort. Visst e det inte alltid så att de som inte har gjort något straffas? Det tycker jag i alla fall. Som t ex i Polen i sommras så försvann min lillasyster och min kusins lillasyster när vi var och bada. Jag och min kusin gick runt och letade efter de men de var helt borta. Sen när de kom fram var det jag och min kusin som fick skäll för att vi inte hade letat ordentligt. Snacka om att jag blev arg då!

Aja.. här är i alla fall dagens outfit

image2
Tröjan är från lindex tror jag
Byxorna från Gina tricot
Örhängen (som inte syns på bilden) är julklapp.

Skriver antagligen lite mer ikväll.
Ha dte bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0