Måndag

Idag var vi på riksdan med skolan haha. Först gick vi vilse, sen var dte ganska tråkigt när vi skulle "leka" partier. Men efter dte var dte ganska kul. Haha själva "guiden" vågase ju inte säga till så vi satt och tog kort i kammaren där alla debatter är fast man egentligen inte får hålla på med mobilen. Och guiden såg ju dte men han sa inget haha.

Sen åt jag Olivia, Ronja och Angelica pizza (elelr jag åt pizza, de åt sallad). Sen så var jag tvunden att skynda mig hem och byta om innan jag skulle träffa Cornelia och Erika. VI åkte till stan och träffade Steffi och Maja. Det var jätte kul :D vi gick på bio och såg Leo, Kebab är ju med i den haha. Sen så gick Steffi och Maja hem. Jag Erika och Cornelia gick runt lite i stan och sen åkte vi till zinken och kollade på några killar som spelade hockey, men de var så små så vi gick snart därifrån.

Här kommer lite mingelbilder från dagen

image3image4image5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0