Söndag

Hej! Hann aldrig skriva igår eftersom jag var så himla trött när jag kom hem fårn Amandag. Bakningen gick bra.

Idag så var jag tvungen att gå upp 8.00 för att familjemässan började 10.00. Så dte var väldigt jobbigt att gå upp så tidigt på en söndag! Sen när vi kom fram till kyrkan fick vi veta att vi skulle läsa. Det var typ en mening var, men jag var ändå jätte nervös haha. Men det gick väll ganska bra.. tror jag.
Efter i alla fall så sålde vi det vi hade bakat. Det gick ganska snabbt och vi tjände mindre pengar än vanligt.  Sen så har jag kollat på teve, var så himla trött. Juste mnu har jag äntligen sett HIgh School musical 2! Haha jag är typ den sista i hela världen som har sett den haha.

Aja nu är dte snart andra avenyn.. måste se vad den där jävla Håkon hittar på!

Ha dte bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0