11/6


Heej , förlåt att jag inte har skrvit så länge men man hinner ju inte nu när dte är loov :D
Men nu ska jag skriva :)
Avslutningen gick bra, först lyssnade vi när alla sjöng och alla var jätte bra särskilt dme som var sist ! Det var som en film eller nått när två stycken killar som man kanppt har lagt märke till sjunge sista dagen i skolan och dem gör succé, jag ljuger inte alla ställde sig upp och applåderade. Sen så efter  avslutningen åkte jag, madde, cissi , amanda w och viktoria till långsjön och mötte upp några nior. Vi badade, solade och spelade vollyboll. Sen åkte jag och viktoria hem till min mormmor där jag bor den här veckan och viktoria sov här. Vi hade dte väldigt mysigt och tog dte lugnt bara.

Sen igår så åkte jag till amanda w och lite senare träffade vi madde o vera. Sen så åkte jag och amanda till min mormor och inatt sov hon här. Hon fick se ett av mitt o min lillasysters värsta syskonbråk men aja ..

Idag har jag bara tagit dte lugnt, har varit så himla dåligt väder :/

Jag vet att jag har sagt att jag ska visa hur jag såg ut på avslutningen men har inte med mig kabeln till mobilen så jag får se när jag kan lägga upp bilderna.

I <3 SOMMARLOV


Ha det bra
Ciao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0