6 Juni

Heej ! Nu var dte ett tag sne jag skrev, har haft fullt upp. Men nu kan jag skriva om allt som har hänt sne jag skrev sist

Lördag:
Efter att jag skrev sist åkte jag in till skärholmen med mammsen och lillasystern. Köpte två par skor, en t-shirt och en BH. Sen så skulle vi ju grilla, det blev jätte lyckat förrutom på slutet då amanda tigerholm smart som hon är tappade både hennes egen mobil och maddes mobil i vattnet. Nu funkar dme inte som dme ska men sim korten och batterien funkar. Sen träffade vi Albin och Viktor också men dem gick runt 01.00 , vi andra sov hos madde. Alla somnade när victoria berättade om dte läskigaste hon hade varit med om. 
 
Söndag:
Hela söndagen solade och badade vi. Blev helt bränd. Hände inte så mycket mer vi chillade bara lite ;)

Måndag:
På måndagen var det vanlig pluggdag, men pluggade inte så mycket :P Efter skolan skulle jag, olivia och becca fixa is till balen så vi gjorde det och som tack för hjälpen tog vi två smakisar ;)  Sen åkte jag och becca till vera där amanda och madde redan var. Vi kollade på hajar som hajar och åt våfflor :D
Tisdag:
På tisdagen hade vi idrottsdag. Det var rätt skönt, hade bara längd och höjd hopp så resten av tiden solade jag och så var dte vattenkrig. Blev jätteee blöt :S efter åkte jag och olivia till skärholmen på jakt efter något att ha på oss på balen då vi skulle servera. Jag hittade en jätte söt tshirt. Sen så åt vi och sen åkte vi hem. Juste vi kollade vilka färglinser olivias skulle köpa också ;)
Jag gjorde små konstverk på olivias och hannas ryggar ;)

Onsdag:
Först så var vi i skolan och städade lite. Sen kunde vi åka hem innan vi skulle tillbaks till skolan och börja fixa inför balen. Jag och olivia solade utanför hennes hus det var jätte mysigt. Fattar inte att hon ska sluta :( Sen så var dte baldags. Det var jätte kul ! I början var dte närvöst och så men efter en kvart eller så började jag vänja mig och då var det jätte kul :D Efter middagen var det disco, då var vi först DJ men sne så gick vi upp och började dansa haha det var jätte kul ! Vem har sagt att servetriser inte kunde dansa ? :P Längtar till våran bal. hoppas dne blir lika kul ! 


Torsdag:
På torsdagen var vi först i långbroparken där jag och angelica vann mot dem sämsta förlorarna vera och victoria (dem kan inte erkänna att vi vann.) Patetiskt säger jag bara.. sen så blev dte lite bad där vi träffade erika och cornelia också och erika skjusade mig på hennes nya moppe :D


Det var allt som har hänt sen jag skrev sist :)

Kommentarer
Postat av: vera

ge upp inez! vi vann!

2008-06-07 @ 23:08:22
Postat av: Inez

noot vera ni fick ju ne rkungen innan ni hade fåt ner alla våra kubbar... inse faktum ni förlorade och dte stoort

2008-06-08 @ 12:14:16
URL: http://inezg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0