7/6

Shululu ;)
jag och olivia på balen


Idag åkte jag och amanda in till stan på jakt efter något att ha på oss på avslutningen på måndag. För mig gick dte ganska snabbt eftersom jag hittade en klänning som jag har letat efter sen i mars någongång, jag har skrivit om dne förrut :) Sen så mötte vi upp Cissi som också redan hade köpt en klänning med sin syster. Det tog lite längre tid att hitta en klänning åt amanda, den kräsna jäveln :p <3 Men efter ca fem timmar så hittade hon en jätte fin klänning på gina tricot där även jag och cissi hade köpt våra. Jag köpte även ett halsband på H&M. Jag lägger in bilder på måndag på hur jag kommer se ut. Nu har jag precis kommit hem, det blir en ganska lugn kväll ska kanske ta och sola lite så att ajg blir brun och fin tills på måndag.


den här klänningen fast svart köpte jag


Ha det bra
Ciao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0