8/6 , avslutning imorgon :D

Hej !

Sitter här och tänker att om ett dygn har jag loov :D tihi. Det känns som om det här året har gått så himla snabbt och dte har hänt så himla mycket ! Har fått mitt första MVG och mitt första IG... Och så har dte hänt massa andra saker. Hittade en liten rolig sak som jag tänkte göra ;):

Utvärdering av åttan :P

Något du aldrig kommer glömma:
Akon, konseren :P haha

Har du lärt känna några nya personer?:
Japp, t ex natta och tigerholmarna ;)

Har du kommit någon närmare?:
Aa, mest amanda w men även vera o viktosia

Har du varit nöjd med året?:
Ja dte har jag :D

Den roligaste händelsen:
hm.. det måste vara allt roligt som har hänt dem senaste månaderna nu när värmen har börjat komma händer allt roligt :D

Den läskigaste händelsen:
Spöknatten i falun.. har aldrig varit så rädd i hela mitt liv trodde seriöst att jag skulle dö :o :P

Något du aldrig trodde skulle hända:
Haha dte här kommer låta som om jag e en pluggis men skit samma , jag trodde att jag aldrig skulle få IG i nått :P

Det bästa under året som har gått:
Det är nog alla människor som har gjort dte här året så himla bra , ni vet vilka ni är så ta åt er <3

Aja ska försöka skriva något inlägg innan jag går till avslutningen imorgon
Ha dte bra
Ciao ! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0