Kväll

Heej. gud vad många inlägg dte blir idag ;P Har ägnat kvällen åt att äta massa choklaad mums (a) Jag fick jätte mycker choklad av dem som kom från Polen ;)

En annan sak som gjorde mig väldigt glad igår kväll och som fortfarande har gjort att jag är på jätte bra humör är ett jätte fint GB jag fick av olivia. Exakt såhär stod det i det :

haha ärligt talat älskar dig min syster verkligen sitter fan tårögd :S skit fina minnen jag svääär :)

Det är sånt man behöver höra ibland för att höja sitt ego (a) hihi men dte gjorde mig skit glad, och gumman om du läser det här så ska du veta att jag kommer sakna dig massor nu när du ska byta skola , du var min första riktiga vän i KS

Nu ska jag äta ännu mer choklad, tihi

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack det tyckte jag med, bara ja hinner få den innan midsommar=)

2008-06-13 @ 23:37:45
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0