18/3

Hej !

Han aldrig skriva något inlägg igår eftersom att bloggen inte funkade.

Idag började dagen rätt dåligt , jag vaknade och såg all snö utanför fönstret. Jag som vill ha sommar NU! och om det inte blir varamare så kommer vi ju inte kunna hoppa stutsmatta på maddes land , och det är ju något va dte roligaste ! Aja.. vi får väll hoppas att den försvinner.
Sen så var tunnelbanorna försenade så att vi kom försent. Och så fick vi tillbaks so uppdraget som jag satsade MVG på , men fick VG+. Är så missnökd trodde jag skulel fp MVG ! Sen efetr skolan blev dte bättre i alla fall. Jag följde med Angelica , madde o amanda till friskis o svettis. Haha jag och amanda kollade bara på men vi hade kul i alla fall hahha :P
Aja imorgon är dte prov , hoppas dte kommer gå bra.

Ha det bra
Ciao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0