22/3

Hej !

Idag har jag inte gjort så mycket. Igår var dte faktiskt ganska kul att måla ägg , det brukar inte vara det. Lägger ut bilder på några ägg sen. Jag ska sova hos pappa inatt eftersom Alexander ska ha kalas imorgon , han fyller fyra år på torsdag. Så nu har vi gjort en jätte fin tårta med en bild på :D (lägger ut en bild sen på tårtan efetrsom cornelia vill det haha :D )

Imorse pratade jag med olivia , hon har ju varit borta i spanien. Hon har bara varit ort i en vecka men dte känns typ som en månad. Har saknat henne massor ! Ska träffa henne på måndag i alla fall så dte känns ju bra , då får jag äntligen träffa min spoulmate haha ;)  Här får ni en bild på henne från spanien.
image43

Just nu har jag tråkigt så dte är bara att smsa :)

Ha det bra
Ciao !

jag och cornelia har blivit blogg buddies haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0