27/3

Hej ! Hann aldrig skriva igår hur dte var i Strägnäs så jag tänkte göra dte nu :)

Inte långt efter att jag skrev inlägget "hos elin" kom maddes farmor och farfar och hämtade oss. Vi stannade på mcdonalds i strägnäs påvägen . Det var en jätte bra mcdonalds , det var fint och tyst och man fick ta dricka själv :D  haha . Sen så åkte vi till maddes farbror Tobbe och hans familjs hus. De bodde i en jätte fin villa . Sen åkte vi och handlade mat och efter det åkte vi tlll ett av mina favorit ställen på jorden , maddes land. Såfort vi kom fram började vi ta upp stutsmattan eftersom det redan hade börjat mörkna. Vi hoppade inte så jätte länge och sne gick vi in. Vi fixade madrassen , chipsen och läsken och sne la vi oss ner i källaren. Det var meningen att vi skulle kolla på någon spökfilm , men det blev inget för ingen hade lust. Så istället pratade vi och chattade hela natten . Haha , det var bäst när en kille som vi hade cgattat med skulle ring och elin bara "lugn jag kan svara" . Sen när han ringer så först kastar hon iväg telefonen , sen så när jag trycker på hennes finger så att hon trycer på svara så bara skriker hon haha. Vi somnade runt fem och då hade vi passat på att äte frukost innan vi somnade haha.

På morgonen vaknade jag och elin halv tolv , då märkte jag tillsist att madde redan var vaken. Vi fixade allt som behövdes fixas snabbt så att vi skulle hinna hoppa innan vi var tvugna att åka för att hinna med tåget. 

Det var väll allt som hände 

Ha det bra !
Ciao !

image56

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0