Blogga mer

Nu har jag betsämt mig för att försöka blogga lite mer än vad jag redan gör, men det är väldigts svårt att få tid till bloggandet. Ni vet skolan och så vill man ju ha tid till att umgås med kompisar med. Och jag har sett att de senaste dagarna har jag fått många fler besökare ! Då blir dte mycket roligare att blogga också , men glöm inte bort att kommentera !

Tänkte göra en liten rolig sak. Ska spå lite om min framtid. Såhär gör jag: jag tar min Mp3 och trycker på blanda spår. Sen så ställer jag en fråga och sen bläddrar jag fram en låt och ser vad låten heter och dte blir svaret på min fråga.

                                                                                                    
Vad tycker mina kompisar om mig ?
The way you are

Hur kommer min framtid att se ut ?
London Bridge

Hur kommer mina vänner att minnas mig ?
Best friends

Vad kommer nästa person som jag träffar säga till mig ?
Doin´Dat

Vad kommer min blivande man att säga när han friar till mig ?
Baby love

Vad kommer nästa person som ringer till mig att säga ?
The world greatest

Vad kommer det stå i nästa sms?
Hakuna matata

Vad kommer jag drömma om ?
With love


Om ni kommer på fler frågor så e dte bara att skriva den :)

Kommentarer
Postat av: Cornelia

AAH INEZ! Fan vilken rolig idé :D nu ska jag också göra det (A) ska bara hitta ipoden ..

Vad tycker mina kompisar om mig ?
Wait a minute

Hur kommer min framtid att se ut ?
Alla som inte dansar

Hur kommer mina vänner att minnas mig ?
Logiskt

Vad kommer nästa person som jag träffar säga till mig ?
Stand by me

Vad kommer min blivande man att säga när han friar till mig ?
Sorry, blame it on me

Vad kommer nästa person som ringer till mig att säga ?
Perfect Exeeder

Vad kommer det stå i nästa sms?
Dream on

Vad kommer jag drömma om ?
Cry me a river

HAHAHAHHAHAHHAHA , "sorry, blame it on me" XD det va det värsta ! :O hahahahahah

2008-03-10 @ 16:57:53
URL: http://valentins.blogg.se
Postat av: inez

haha dina vart ju mycket bättre än mina :P

2008-03-11 @ 15:31:28
URL: http://inezg.blogg.se
Postat av: Erika

Vad tycker mina kompisar om mig ?
Lucifer

Hur kommer min framtid att se ut ?
Drop it it like it's hot

Hur kommer mina vänner att minnas mig ?
If it's lovin' that you want

Vad kommer nästa person som jag träffar säga till mig ?
Kommer ifrån

Vad kommer min blivande man att säga när han friar till mig ?
Det ska du ge fan i!

Vad kommer nästa person som ringer till mig att säga ?
Trasdockorna

Vad kommer det stå i nästa sms?
Wait

Vad kommer jag drömma om ?
Gimme more

2008-03-11 @ 16:51:01
URL: http://NOSSNEVSS.blogg.se
Postat av: Maria

Vad tycker mina kompisar om mig ?
Easy

Hur kommer min framtid att se ut ?
Öh

Hur kommer mina vänner att minnas mig ?
Bad boy

Vad kommer nästa person som jag träffar säga till mig ?
Giftig

Vad kommer min blivande man att säga när han friar till mig ?
Ur en hemlis synvinkel

Vad kommer nästa person som ringer till mig att säga ?
Hej där

Vad kommer det stå i nästa sms?
Truly madly deeply

Vad kommer jag drömma om ?
Äta farfars bajs

2008-03-11 @ 16:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0