En rolig grej


Namn - Inez Gara
Födelsedag - 22 September
Hemstad - Stockholm
Ögonfärg - Brun/gröna
Hårfärg - Brunt
Längd - 168 cm
Högerhänt/vänsterhänt - Höger
Värsta ovanor - Att jag äter så mycket onyttigt
Stjärntecken - Jungfru
Är dina föräldrar skilda - Japp
Skor idag - mina Svarta vinterskor 
Svagheter - att kag inte har något tålamod
Rädslor - bananflugor :P de e så äckliga !
Mål för året - Ha roligt
Mest använda fras på msn - hahha
Det första du tänker på när du vaknar - Vad är klockan?
Bästa kännetecken - Skrattar
Mest saknade minnet - Granvik

Favorit;
Färg - röd
Mat - lasange o indiskt
Sport - haha driver ni eller ? :P
Djur - Katt
Glass - alla
Affär - H&M o Gina Tricot
Sallad - fruktsallad ;D
Årstid - SOMMAR !!!
Parfym - Britney´s fantasy
Kroppsdel på motsatta könet - magmuskler

Vänner & Livet;
Vad vill du bli när du blir stor - något inom media
Hur vill du dö - Somna in
Vem av dina vänner är mest lik dig - haha vet inte kanske elin :P
Vem är mest högljudd - Natta tror jag :D
Vem får dig mest att skratta - hm.. alla tror jag
Vem har du känt längst - Amanda K
Vem är blygast - Cissi
När grät du mest - När min farfar dog
Bästa känslan - att få sova ut eller att ligga undre ett varmt täcke när dte e kallt
Värsta känslan - att bli väckt när man behöver få sova ut
Vart vill du bo i framtiden - i stan
Om du fick ändra en sak på dig själv, vad skulle det vara - Mina fötter !
Hur länge tror du att du kommer leva - Tills jag är 100

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0