Hej igen

Hej !
Har inte sktrivit på länge , har inte haft tid helt enkelt. men nu ska jag skirva ett litet inlägg ;)

Tänkte skriva om Rihanna konseren , som var bland det roligaste jag har gjort ! Först så fixade jag och amanda oss hemma hos henne. Det tog lite längre tid än vad vi hade trott men tillsist kom vi iväg- Vi stannade i liljeholmen och åt middag på mcdonalds haha.  sen så åkte vi till hovet, Vi fick stå i kö i ca 10 minuter. När vi kom in letade vi först efter en toalett och dte slutade med att vi råkade gå in i killarnas toalett haha :P men tillsist hittade vi tjejernas. Sen så började Adam Tensta och dte var jätte kul. Och vad upptäcker inte vi medans vi kollar på adam Tensta ? Jo Danny sitter två rader framför oss !!

efter Adam Tensta blir vi trötta på våra sittplatser och hittar ett stället att stå på , efter typ en timme haha. Sen står vi där i en halvtimme innan Rihanna började. Hon var skitbra ! Men hon spleade lite för kort tid tycker jag , typ bara i 45 min. jag skulle lätt klara av mycket mer , fast inte min röst kanske haha Fan vad jag och amanda skrek ! Haha.

när vi åkte hem hade vi gått in i killarnas toalett , irriterat vakterna jätte mångfa gånger , varit tvugna att byta plats flera gånger för att vi stog i vägen , sett Danny , stått typ 2 meter ifrpn tensta , skrirkit så att vi kanppt kunde prata och.. hm dte var nog allt tror jag. Haha vi hade i alla fall skiit kul ! Lägger in bilder någon annan dag !

Ha dte bra
Ciao !

Kommentarer
Postat av: Cornelia

vad kul , satt ni bakom danny? vad coolt! :D

2008-03-14 @ 17:01:25
URL: http://valentins.blogg.se
Postat av: natta

hoppas du haft en bra dag !:)
ha det gött

2008-03-14 @ 17:09:06
URL: http://nathallies.blogg.se/
Postat av: Marie

Lät som en helkul kväll, skulle faktiskt oxå velat varit å sett Rihanna...

2008-03-14 @ 18:34:01
URL: http://lakritstokiga3barnsmamman.blogg.se
Postat av: Sranje

så kul :), hade också velat se henne

2008-03-14 @ 20:20:25
URL: http://sraanje.blogg.se
Postat av: Amanda

Det var verlkigen askul! roligaste kvällen inez

2008-03-15 @ 18:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0