Helg !

Hej !

Min helg har varit ganska lugn. I fredags var jag med elin eftersom hon sov hos mig. Vi hade dte jätte kul , såg på the ring och the grutch. De var läskiga när man kollade på de , men jag trodde jag skulle vara mer rädd efteråt men jag va inte ett dugg rädd. Haha men vi båda sov väldigt oskönt hela natten , vakna nästan hela tiden. Det kan nog bero på att vi hade radion på hela natten haha :P 

Idag fyller min mormor år ! Grattis mormor ;) haha Har tänkt på en sak , finns dte något som är bättre än mormödrar och farmödrar ? De är helt enkelt bäst , skämmer bort en och finns där ifall man behöver en. Och hos de kan man alltid gråta ut ifall man behöver det. Vet inte vad jag skulle göra om någon av de dog ! 

Har fått veta att olivia ska åka till spanien om två veckor. Gud vad avundsjuk jag är ! Jag vill också bort från kalla gråa sverige. Fast hon har ju lovat att jag ska få följa med i hennes väska haha ;)

Imorgon börjar skolan igen :( fast nu är det ju bara tre veckor sne är dte lov så jag ska verkligen försöka ge järnet så att jag får min bärbara dator någon gång ! för er som inte vet så ska jag få en bärbar dator när jag ligger i fas med mina mål.

Ha det bra !
ciao

Kommentarer
Postat av: Jonna

Ha en mysig kväll!

2008-03-02 @ 20:59:31
URL: http://JONNAat.blogg.se
Postat av: Tu Madre

Tack!
Lycka till med designen. Det är lite krångligt i början, men man lär sig så småningom.

2008-03-02 @ 20:59:40
URL: http://www.TUMADRE.blogg.se
Postat av: inez

tack :) aa jag börjar lära mig mer o mer haha ;)

2008-03-03 @ 15:28:26
URL: http://inezg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0