Torsdag

Hej !

Idag efter skolan gick jag , olivia , angelica , madde , amanda och Hedvig till kaffe koppen och fikade i två timmar (rebecka kom också efter någon timme). Sen åkte jag , olivia , madde och angelica till friskis och svettis. Fast dte var bara olivia och amanda som träade vi andra gick runt lite och tittade på. Har nu betsämt mig för att köpa ett friskis och svettis kort , måste bara få mamma att betala. Nu så sitter jag här och hör min lillasyster gnälla för att hennes kaka är borta. Ska nog ta och göra lite matte

Ha dte bra !
Hej då !

Lite mingel bilder från dagen  

Kommentarer
Postat av: amanda

du skrev inte att jag följde med till friskis och svettis, du skrev bara átt jag träna. puss, bästaste inezzz

2008-03-06 @ 22:17:22
Postat av: angelica

du är hatad från och med nu... taaaaaaaaa bort bilden !

2008-03-06 @ 22:23:16
Postat av: inez

oj jag glömde :o älskaar dig med :) och dig med angelica :D

2008-03-07 @ 18:56:33
URL: http://inezg.blogg.se
Postat av: inez

oj jag glömde :o älskaar dig med :) och dig med angelica :D

2008-03-07 @ 18:56:44
URL: http://inezg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0