10 Maj

Heej :D

Idag hatr jag varit på konfa , sista gången den hä'r terminen . Vi fick glass (a) haha. Efteråt pratade min pappa lite med amandas mamma , dem är ju gammla vänner våra familjer haha ja de klagade på att vi hjälper till för lite och så, ni vet hur föräldrar kan vara haha :P

Sen så har jag varit ute lite bara . Kan typ inte träffa någon eftersom dem rena kläderna är nerpackade :P hahha så jag har tittat på körslaget :P haha. Men dte är ju så himla varmt ! Typ väsrta sommar vädret ju ! 
Juste fick veta av cornelia idag att jag ska skaffa guldkort på grönan , får se ifall jag kan lyckas mamma att ge mig 1200 kr eller hur mycket det nu kostar :)

Sen  så ångrar jag mig med det här om att jag inte längtar till falun för dte gör jag , fast inte så mycket som förrut .  Men man kan ju alltid hoppas på att dem två som har förstört allt inte följer med så kan rummen bli som vanligt :D aja vi får se hur det blir..

Ha det bra
Ciao ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0