1/5

Heej !

Igår hade vi SO prov i  nästan tre timmar ! Haha egentligen hade vi bara en timme på oss men det gav lärarna snabbt upp och lät oss sitta till lunch. Hade värsta skrivkrampen efteråt. Måste få VG så att jag har en chans att få VG den här terminen... får se hur dte blir med det. Sen så fick vi veta vilka vi skulle sova med i falun. Jag hamnade med madde, amanda w, cissi , angelica , victoria , amanda k och hanna . Vi ska ha sååå kul ;D Sen på kvällen så sprack mina planer så jag satt hemma och tittade på desperate housewifes, top model och massa vänner avsnitt hahha ;) men det var ganska skönt ändå att ta dte lite lugnt.

Idag har jag inte hittat någon som kan hitta på nått med mig . Får lite dåligt samveta av att sitta inne när det är så dåligt väder . Får se ifall jag tar mig ut lite senare. Har hittat en jätte fin klänning på gina tricot som jag mååste ha ! Får åka till slussen någon dag och köpa den. Aja nu ska jag göra något annat

Ha det bra !
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0