23 Maj

Heej !

Har inte skrivit på ett tag mne nu tänkte jag börja blogga efektivt igen :D

I Falun var det bra , det var både den bästa och sämsta gången vi har varit där om ni fattar vad jag menar . Fick hemringning för att vi lät för mycket :S men jag trodde mamma skulle bli argare än vad hon blev så tur var väll det . Haha juste jag och olivia ksulle köpa kebab i falun haha och påvägen tillbaks gick vi vilse hahah (a)

Sen lördagen efter det att vi kom hem var dte feeesssttt hos cissi haha det var jätte kuul :D Haha ni som var med vet hur kul dte var ;) till er andra kan jag bara säga synd att ni missade det :P
Sen i måndags var vi lediga så jag och tjejerna drog iväg till stan . Haha där åt vi först piknik och sen fick vi parlino gubbar som vi gik runt med :D hahha gud vad mycket uppmärksamhet man kan få :P vilket jag såklart älskar ! hahha

Idag har dte varit en fullspäkad dag i skolan . Först skulle jag och cissi försöka redovisa den muntliga delen på engelskan men vi får vänta tills nästa vecka :S sen pratade vi med skolsystern om att vi tyckte lärarna behandla oss dåligt och direkt efter det hade vi balmöte . Vi är väldigt få som ska servera men det kommer nog funka . Hahha jag , olivia och natta ska stå i baren det kommer nog gå såå bra hahha :P Och vi serveringspersonalen ska knappt synas , guud hur ska dte gå vi älskaar ju uppmärksamhet som sagt :P Sen så hade jag engelska prov i en och en halvtimme :S Det är ävldigt mycke i skolan nu men jag kan tänka på att det är bara 6 skoldagar kvar till lovet :D

I helgen blir det mest plugg, är ni förvånade ? :P måste skriva klart en hel berättelse och en teknikrapport som ajhg kanppt har börjat på :S Och dte ska vara inlämnatr på måndag ! Aja.. snart är det som sagt lov i alla fall :D

Nu ska jag plugga..
Ha det bra
Ciao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0