24 Maj

Heej :D

Idag har dte varit mycket plugg :/ Sen på kvällen eller eftermiddan gick vi på grillning till grannarna. Guud vad tråkigt dte var! Det var bara massa småbarn och vuxna. Men min älskade pappa sa att jag kunde gå hem efter maten, takc och lov. Gud vad jag blev arg på tanterna som var där, dem sa att jag såg ut som 12 år ! Ingen har trott at jag är yngre än vad jag är sen fyran ! Och då var jag ändå kort, och nu är jag lång! Så då betsämde jag mig för att gå hem och nu sitter jag gär. Hjälper cissi lite med hennes tidning. Snart är det eurovision song contest . Jag hejar sålöart på sverige, men tror inte sverige kommer vinna tyvär. Annars gillar jag Ukrainas låt, är jag den enda som gör det ?! :P Och Danmarks är också bra.

aja nu ska jag plugga lite till
ha en bra lördags kväll
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0