25 Maj

Heej !

Försöker plugga men dte går ints å bra :/
Har typ gjort halva teknikrapporten och då kom jag på att jag har ju muntlig redovisning i spanska imorogn direkt på morgonen och jag är inte ens klar med skriftliga :O !! Det kommer nog inte gå så bra :(

På tal om att inte gå så bra :P såg ni eurovision igår ? Det gjorde jag, hahha vilket fiasko för sverige ! Haha det roligaste var när dem som kommenterar hela programmet sa " Vi har nog överskattat oss själva i år igen" hahha. Det bästa undre hela programmet var ju Björn Gustavsson hihi. Själv så röstade vi på piraterna för skoj skull hahha min pappas idé (a)  Polen, mitt land, kom sist haha det var lite kul dte också. Men en sak som inte var kul var ju att Ryssland inte ens var bra ! Jätte tråkig låt ! Här är mina favoriter i alla fall
Björn Såklart hahha :D
 
Ukraina var också jätte bra tycker jag
Och Danmark var också jätte bra enligt mig !
Haha den här var liite rolig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0