28 Maj

Hejsan :)
image75


Tänkte berätta om gårdagen. Vi hade gympa som vanligt, vi tränade till friidrotten och jag hoppade 3.65 m på längdhoppen :D haha fett stoolt. Sen i alla fall när jag kom tillbaks hade vi fått bedsök från kista, hmpf :S I alla fall så blev dte inte så mycket gjort som jag hade önskar men nu börjar jg i alla fall tro att jag komemr hinna med allt jag måste hinna med innan veckan e slut :D Efter skolan följde jag med Olivia till skanstull för att hon skulle köpa sin älskade klocka, haha jag får alltid följa med när hon ska shoppa, men jag klarar mig ;) Sen på kvällen var jag med elin o sne kom amanda o madde. Vi solade och sen tog jag och amanda ett snabbt dopp, mitt första haha ;)

Idag så pluggade jag faktikst i skolan. Fick tillbaka min svenska, och gissa vem som fick MVG ? JAAAAAG :D haha nu har jag i alla fall et mvg den här terminen haha . Blev även klar med teknikrapporten, äntligen . OCh sen så redovisade jag min spanska muntligt och det gick sådär, läraren sa att hon ska rätta min text o sne ska jag redovisa muntligt igen på måndag för hon vill att jag ska få VG typ :P Efter skolan åkte jag, victoria, madde och amanda till stan. Jag var på jakt efter en avslutningsklänning men jag hittade ingen :( Vo hadr i alla fall kul och stod modeller i Gina Tricots skyltfönster hihi . Såg ett par snygga skor som jag inte är helt säker på att jag ska köpa.. Här är i alla fall bild på dem.
image76


Nu ska jag nog ta en dusch ;)
Ha dte bra !
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0