29 Maj

Tjululu ;)
image78


Idag redovusade jag två steg på förmiddan :D fick godkänt på båda. Vi slutade tolv och då betsämde jag och några till oss för att åka och bada. Först åkte jag, ciss, madde och becca hem till becca för att hämta badkläder mednas amanda, victoria och angelica åkte direk till gömmarn. När vi var hos becca kom vi på att dte skulle vara så mycket lättare att åka till långsjön men det vägrade anfelica, victoria och amanda så vi betsämmde oss för att lura dem så vi sa att vi åkte rill långsjön medamns vi egentligen åkte till gömmarn. Det tar j'tte lång tid att gå från bussen till gömmarn och dte var så varm så vi betsämmde oss för att byta om till bikni och gå så nästan hela vägen, så vi gjorde det mitt fär på trotoaren bytte vi om till bikini hihih. När vi entloigen kom fram blev dme andra jätte förvånade, och glada, över att se oss. Jag, Cissi och Amanda hoppade direkt i vattnet medans dem andra fekade lite, becca fegade mest för att dte var massa grodyngel. Men tillsist hade alla tagit åtminstone ett dopp. Amanda, victoria, angelic och cissi betsämde sig för att simma till andra sidan medans jag , becca och amanda stannade och solade och åt mariekex ;) (a)  . Sen när dme andrakom till baka så solade vi innan vi var tvungna att skynda oss till bussen eftersom nästan alla var tvungna att åka hem. Det tog en timme att komma hem , så lång tid tar det att ta sig till gömmarn :P  Juste glömde säga att victoria hittade en hård tennisboll som hån såklart var tvungen att kasta rakt i mitt huve :S
image77image79

Aja imorgon blir det det allra sista plugget för dne här terminen.

Ha det bra
Hej då !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag måste bara säga at inez var också feg att hoppa i vattnet. det var jagoch amanda som var i först. sen kom viktoria.
dessutonm så var det ingen tennisboll som inez fick i huvudet, det var en golfboll

2008-05-30 @ 18:32:57
Postat av: cecilia

cecilia skrev kommentaren

2008-05-30 @ 18:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0