30 Maj

Ätnligen fredag :D
image80

Dagen började med att vi hade en föreläsning om gymnasium, jag som inte ens har tänkt på det ! Men nu tror jag att jag vet vilken linje jag ska välja, samhälle media. Fast måste man inte ha ganska bra betyg ? :S  På tal om betyg så lyckades jag höja mitt G i engelska till VG :D blev jätte glad. Sen så redovisade jag spanska muntligt igen och den här gången gick det bra men jag vet inte vad jag kommer få för betyg. På eftermiddan jgjorde jag engelska prov med amanda tigerholm, eftersom engelskaläraren är s himla blåst och gick ut satt vi och hjälpte varandra hihi (a)

Efter skolan tänkte jag , cissi , amand aoch becca åka ovh bada eftersom dte är sp himla varmt. Men sen ville dem inte så alla åkte hem till sig. Ikväll ska jag ha grillkväll med grannarna, mysiigt, och imorgon ska jag träffa några det ska bli kuul :D

Hej då !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0