4 Maj

Hej svejs !

Har ni sett vädret :D blir så himla glad ! Idag ska jag nog ha klänning utan leggins, första gången den här säsongen ;D Haha jag  är bara så himla glaad

Igår vart det en bra dag . Först var jag med Madde i skärholmen . Där köpte jag en bikinitopp som jag tror matchar mina bikinitrosor från förra året , jag har inte kollat än :P Sen åkte vi till madde och var där ett tag. Vi tog lite kort haha ;) Sen så skulle madde till sitt land så jag gick hem och väntate på att elin skulle ringa . Efter ca tre timmar så ringde elin och vi gick ut . Vi gick mest bara runt lite i centrum. Haha vi träffade jacqueline och hennes jobbiga kompisar . Kom hem rätt tidigt för att elins mamma mådde inge bra så hon var tvungen att komma hem vid halv tio .

Idag ska jag träffa elin . Först ska vi till skärholmen igen (fjärde gången den här veckan haha) och leta efter någon snygg sommar/avslutning klänning, för ett bra pris . Sen kommer vi nog vara ute . Aja nu ska jag nog klä på mig eller nått

Ha det bra
Ciao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0